Årsplan og vedtekter for Solhaugen barnehage

Her er årsplan for 2021/22 for barnehagen. Der kan du se hva vi satser på og jobber med i løpet av dette barnehageåret. Videre ligger vedtektene for barnehagen.

07.06.2022 Samvirkevedtekter dette er vedtektene som regulerer drift etter samvirkeloven.

150621 vedtekter, dette er vedtektene som regulerer den interne driften i barnehagen, som opptak, foreldrebetaling, oppsigelser o.l.

Når noen mottar plass i Solhaugen barnehage, er vedtektene en del av kontrakten mellom barnehagen og andelseie/foresatte.

Årsplan 2021-2022

I årsplanen får du oversikt over våre satsningsområder, når barnehagen skal jobbe med hva, og hva du kan forvente av oss. Å bruke årsplanen er et godt utgangspunkt i forhold til samarbeid mellom barnehage og hjem. Årsplanen er de ansattes arbeidsredskap i forhold til planlegging av aktiviteter og innhold i barnehagens hverdag.

langtidsplan til årsplan 2021-2025

Vi håper at denne informasjonen er til nytte for deg som foreldre, og for deg som ønsker å søke plass hos oss.